joi, 14 octombrie 2010

Am scapat de alunite

Am fost la sfarsitul lunii septembrie 2010 la Cluj la nea Chira.
Mai aveam 7 alunite.Acum nu le mai am.
Am scapat de ele.
Am fost fortata de imprejurari sa plec .
Facand curatenia de toamna m-am lovit cu spatele ...unde aveam o alunita nu prea mare ...de centrala .Mi-a taiat-o pe din 2...a curs si sange...m-am speriat.Am telefonat lui nea Chira,m-am programat si gata...am plecat...
O sa pot sta si eu la soare fara probleme.
Nu pot crede ca nu mai am grija lor.
Dr dermatolog care ma speriase initial a zis ca incepe sa creada ce ii spuneam deunazi despre nea Chira.
Am intrebat dr. daca in timp pot pati ceva.A zis ca daca in 3 luni nu patesc nimik sunt sanatoasa.
Am mai trecut prin asta.O sa va mai scriu.
Bafta si curaj pentru cei care au probleme.

4 comentarii:

Odalina spunea...

Am fost si eu acum trei ani, 2010, la Toma Chira , pentru ca o alunita din coltul ochiului stang , ma durea cand apasam pe ea si durerea era si la os. Am fost la dermatolog , care mi-a confirmat ca nu e in regula si mi-a recomandat extirparea chirurgicala . Am fost asa de speriata, mai ales ca in timp ce eram la cabinet , medicul primise un telefon de la o tanara disperata care ii cerea ajutorul aproape zilnic ,in urma extirparii unei alunite din frunte. Urmarile postoperatorii erau dezastruoase :fata , zicea doctorul, se umpluse se o iritatie ,pete rosii pe toata fata , fiindca nu "fusese cuminte " .Cand am intrebat ce inseamna asta , mi-a raspuns ca fata ii ceruse sa o opereze in luna mai ( noi eram in iulie ) cand soarele incepe sa fie mai tare , ceea ce nu se face. Trebuie operat toamna sau iarna, cica . Asta era alarma pentru mine sa nu ma operez. Am cautat in aceeasi zi pe internet Tratament naturist pentru NEVI ,nu negi, si l-am gasit pe vraciul Toma Chira . Doua zile mai tarziu eram la dansul , la Cluj, si mi-am "udat" cum zice el, 7 alunite, in luna iulie 2010. Am stat si la soare si au picat ca o bubita , in 3 saptamani . Secretul e sa nu le tragi cu penseta,ca ramane un mic "rest". Ele trebuie sa cada singure . Multumesc, nenea Chira , ca existati!

Unknown spunea...

Am și eu alunițe pe față și pe corp. Vă rog să-mi spuneți cum îl găsesc pe nea Tom
a Chira. Îmi puteți da o adresă sau un număr de telefon. Mulțumesc frumos.

chrisa spunea...

Numarul de telefon este scris in postare.Am inteles ca acum se ocupa mai mult fiul dumnealui.

Cosmin spunea...

În luna aprilie am ajuns și eu la dl Dorin Chira, fiul d lui Toma Chira, vreau sa va mărturisesc ca nu am crezut ca se poate face asa ceva și sa nu existe instrumente chirurgicale, risc 0 ptr k acea "licoare" care este aplicata pe alunita, neg, etc..., merge direct în fundul rădăcinii și oprește irigarea cu sânge, ceea ce duce la uscarea semnului și ulterior la căderea lui. Recomand cu cea mai mare încredere, eu mi am făcut 7 semne pe spate și 3 în cap.Multumesc d le Dorin Chira ptr ca existați și respect ptr tot ceea ce faceți!

Eu l am contactat pe acest nr de tel : 0753 868 240

Related Posts with Thumbnails