vineri, 6 noiembrie 2009

ALUNITE,NEGI

ACEST MESAJ L-AM SCRIS IN LUNA IULIE 2008...acum suntem in noiembrie 2009....

BUNA ZIUA.HAIDETI SA VA SPUN SI EU CEVA DESPRE NEGI-ALUNITE MARI SAU INESTETICE.AVEAM O ALUNITA(NEG) PE SPATE ,IN DREAPTA ,DEASUPRA DOSULUI.ERA DE 1CM DIAMETRU.ERA URATA RAU MAI ALES CA SE SI RUPSESE IN TIMP.AM FOST LA UN DERMATOLOG BUN DE AICI SI A ZIS SA MA GRABESC SA MERG LA OPERATIE LA BUCURESTI CA E PERICULOS,CA TREBUIE SCOS CU MARGINI....M-AM SPERIAT...AM INCEPUT SA MA INTERESEZ DESPRE SUBIECTUL ASTA.DAR O VERISOARA A VENIT IN VIZITA SI MI-A SPUS CA EA A FOST LA CLUJ LA UN NENE -CHIRA TOMA -SI CA I-A DAT CU O SOLUTIE PE UN NEG LA FEL DE MARE CA AL MEU NUMAI CA IL AVEA PE CAP LA SPATE.ORIBIL,M-AM GANDIT.AVEA UN AN SI NU MAI AVEA DECAT UN SEMN MICUT.AM ZIS CA TREBUIE SA INTREB UN DERMATOLOG.CRED CA GHICITI RASPUNSUL.NICI VORBA...AI INNEBUNIT????A ZIS DERMATOLOGUL.DAR EU,O NARAVASA DIN FIRE NU M-AM LASAT SI AM MERS LA NENEA ASTA DIN CLUJ.SI GHICITI????AM AVUT CURAJUL SI MI-AM ARS-O SI PE ACEEA DIN SPATE-UNDE INTRADEVAR MI-A MAI RAMAS PUTIN SEMN,SI AM MAI ARS 3 UNDE ABIA SE VEDE URMA,DAR ERAU SI MAI MICI(UNA IN SPRANCEANA SI UNA PE BURTA).ASTA DE PE BURTA SI CEA DE LA SPATE NU ERAU NUMAI INESTETICE DAR IMI ERAU EXACT PE DUNGA PANTALONULUI SI MEREU LE DERANJAM.ACUM AM REVENIT ACASA UNDE M-AM INTALNIT SI CU DERMATOLOGUL CARE M-A INTREBAT CE MAI FAC?SI BINEINTELES CA I-AM POVESTIT.I-AM ARATAT CARTEA DE VIZITA...SCRIA CA REZOLVA ALUNITE SI NEGI DE NATURA CANCEROASA SI NECANCEROASA...A INNEBUNIT.MI-A ZIS CA SUNT NEBUNA ,SA MA DUC LA O DERMATOSCOPIE CA MI SE POATE INTAMPLA O NENOROCIRE...SI NU VA SPUN CA M-A INFLUENTAT IN ASA MASURA CA MA GANDEAM LA MOARTE.AM GASIT FIRE ALBE DE PAR PE CAP DUPA O SAPTAMANA SI AM SLABIT 3 KG IN 5 ZILE. AM 32 ANI SI NICI UN FIR ALB PANA ACUM.AM CREZUT CA MOR,PLANGEAM,ALUNITA PARCA INCEPEA SA SE UMFLE.AM ZIS ...CLAR..ASTA E SFARSITUL.L-AM SUNAT PE OM ,L-AM INTREBAT CE SA FAC?SA MA DUC LA DERMATOSCOPIE???SA IMI DEA SOLUTII..EL ZICEA DOAR TOTUL E OK,NU FACETI NIMIK...ASA SE VINDECA...INTRE TIMP AM MAI VORBIT SI CU ALTCINEVA PE NET CARE FUSESE TOT LA NEA CHIRA SI II REZOLVASE VREO 6 SI M-A INCURAJAT .A ZIS CA NICI SA NU MA GANDESC LA ASA CEVA CA EA ESTE SIGURA DE REUSITA.SI CA SA NU O MAI LUNGESC VA SPUN CA SUNT SANATOASA TUN ,SI FARA ALUNITE.AM AUZIT CA E CINEVA SI PRIN BUCURESTI CARE FACE CHESTIA ASTA.CAND AM FOST LA NEA CHIRA AM MIROSIT SOLUTIA DAR NU MIROSEA A NIMIK.IMI DADEA ACOLO CU PUTINA SOLUTIE SI APOI MA USCA CU USCATORUL DE PAR CA SA NU MA USTURE.DAR NU ERA DUREROS.EU ERAM A 3976 PACIENTA PARCA.IN TIMP CE ERAM ACOLO AU MAI VENIT 2 PERSOANE.DUPA CE MI-A ARS ALUNITA AM FOST LA MARE,LA BAI,LA MUNTE.SI VREAU SA VA SPUN CA ARATA GROAZNIC CAND INTRAM IN APA SI DUPA ,ZICEAI CA DEJA S-A INTAMPLAT ACOLO CEVA..NU AM LASAT-O LA SOARE PE CEA MARE DAR RESTUL....NU AM AVUT CUM SA LE ACOPAR..TOCMAI ASTA E IDEEA-SA LE LASI SA RESPIRE-AU NEVOIE DE OXIGEN CAND SUNT ARSE.VA LAS SI NUMARUL LUI DE TELEFON 0264458199.CINE VREA POATE SA MA INTREBE ORICE PE MESS PE ACELASI ID FOLOSIT AICI(aali_chris).CRED CA E O CHESTIE EXTRAORDINARA.I-AM DAT TELEFON SI I-AM ZIS SA II DEA DZEU SANATATE.MAI AM 2 DE ARS.O SA MA DUC CAND O SA POT.LE-AM ARS PE 2 IULIE 2008.VA UREZ BAFTA.

11 comentarii:

gmgs spunea...

... iar acum suntem in 2010. Vara trecuta am fost si eu (noi, cu sotie cu tot) la domnul Chira. Am aflat de dumnealui "din mers", alimentand la o benzinarie din Cluj (o persoana ne-a aratat pe frunte locul unde existase candva o alunita cat mura. Tot pe frunte aveam si eu un "bob de mazare" iar pe obraz un "bob de piper". De acesta din urma ma temeam foarte tare pentru ca il atingeam frecvent cu lama de barbierit. Sotia, le avea si ea pe-ale ei.
Este greu sa descriu prin ce framantari am trecut pana ne-am hotarat sa mergem la domnul Chira. Motivele le stiu toti cei ce se tem ca si noi sa deranjeze alunitele.
Pana la urma am ajuns la concluzia ca ori suntem niste inconstienti si avem probleme la "scufita", ori ne-a iesit norocul in cale si noi ne facem ca nu-l vedem.
Ne-am decis sa mergem, ne-a aplicat tratamentul si dupa 12 zile a cazut alunita mica iar dupa 30, cea mare (aoleu! ce-am mai numarat zilele). Alunitele sotiei au cazut in maxim 15 zile. In tot acest timp am trait cu teama-n suflet ca am facut o prostie.
Acum avem amandoi fetele curate si, ceea ce-i mai important, nu mai traim cu teama evolutiei lor.
Acum, dupa atata vreme, parca mi-as mai pune o intrebare: oare medicii chiar le stiu pe toate? Chiar absolut pe toate?
Eu sunt expert in calculatoare. Oare nu se pot face calcule si prin alte metode? Numai ale mele sunt bune?

chrisa spunea...

Tocmai de aceea am deschis acest topic...sa putem sa vorbim cu persoane care au fost in situatia noastra.
Pe un forum am lasat id meu si cred ca pana acum cel putin 20 persoane au luat legatura cu mine pe aceasta tema si jumatate dintre ei au si rezolvat problema.
Nea Chira spunea ca si directorul de la Spitalul de Dermatologie din Cluj (chiar nu ii mai retin numele) a fost la dumnealui si i-a rezolvat o problema si ca de atunci pacientii care au probleme mai delicate ii sunt trimisi lui nea Chira.Faza cu directorul mi-a fost confirmata de o asistenta care m-a ajutat pe mine sa ajung acolo.
Tarziu mi-a venit ideea sa deschid topicul....majoritatea si-au rezolvat problema dar nu mai am eu id lor...asa ca astept totusi sa mai scrie aici oameni cu probleme rezolvate chiar si altundeva in afara de medici.

voicu marina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Ma numesc Chira Dorin , si sunt baiatul domnului Chira, pt mai multe informatii priviind semnele,alunitele sau alte forme de denivelari ale pielii sau imperfectiuni ale pielii pot fi contactat la 0743593761.

Unknown spunea...

Am si eu f multe alunite pe corp, dar una m-a speriat in mod special. Am reusit sa o rup cu sutienul cu ceva ani in urma si a tot crescut, a facut margini neregulate si citind pe net despre cancer de piele si melanoame eram sigura ca-s candidata la patru scanduri.
Tot de pe net am aflat de Chira Toma dar am stat mult pe ganduri daca sa ma duc sau nu. Nefiind hotarata mi-am luat trimitere la spitalul de oncologie Cluj sa o scot prin operatie. Acolo am asteptat jumatate de zi dar ( asta o fi fost voia celui de sus) medicul chirurg nu a coborat in policlinica si atunci am sunat la d-nul Chira . Mi-a ars cu solutia lui minune vreo 6 alunite.
Am asteptat cu sufletul la gura sa treaca timpul sa-mi cada alunitele. A durat ceva timp, intre o luna si doua luni si jumatate pina au cazut toate, cel mai greu cad cele mai mari. Acum a ramas pielea de o culoare rosu inchis, sper cu timpul sa se mai deschida la culoare.Deocamdata totul este ok, astept sa treaca timpul sa vedem daca nu am surprize .....sa speram ca nu :)

Beatrice spunea...

Si eu am foarte multe alunite pe corp..si pe zi ce trece tot se maresc,si imi apar altele noi..si as fi interesata de domnul Chira..insa sunt putin speriata.. Recent atat de mediatizate au fost cazurile in care predomina cancerul de piele..si avand in vedere multitudinea de alunite pe care o am ..nu stiu ce sa zic..
Citind acest forum ma gasesc in situatia in care as merge si eu la dansul..insa imi este destul de frica..AS dori sa scap de ele pentru ca sunt exagerat de multe...si destul de mari..pe abdomen mai ales.insa..
Sunt intradevar riscurile procedurii minime?...
Multumesc-
Asptept raspunsul dumneavoastra.

chrisa spunea...

Beatrice.....eu am fost la fel ca tine.Plina de sentimente contradictorii....insa trebuie sa ai incredere in Dzeu....nu mi s-a intamplat nimic pana acum.Am 2 ani de cand am scapat de alunite...si nea Chira m-a ajutat....eu zic ca prima data tre sa fii tare (in sensul sa nu te lasi influentata negativ de alte persoane)...pentru ca altfel o sa cedezi nervos ....hotaraste-te intai daca poti face asta si apoi cu Dzeu inainte....daca murea cineva se afla garantat...si avea peste 6000 de persoane cand am fost ultima data la el...curaj si numai bine

ZandeR spunea...

Ptr Beatrice : sergiubesoiu@yahoo.com vorbim acolo .

Anonim spunea...

Buna sunt Alex am 15 ani si am de vreo 2 ani la ambele maini pe degetele mijlocii 2 negi.Am incercat Duofilm si o solutie facuta in farmacie dar in zadar.Imi puteti recomanda un tratament care a dat roade?

chrisa spunea...

Suntem in august 2017...nu a iesit nici o alunita in locul celor arse.

Cereal killer spunea...

Eu am fost in primavara la el, am ars vreo 19 alunite. Dorin e un om extraordinar, si nu are o viata deloc usoara la ce cazuri grele are de rezolvat. Intre timp de cand vad ca au inceput discutiile aici, au trecut mai bine de 10 ani si Dorin are deja zeci de mii de cazuri vindecate. Sincer nu am incredere in leacuri babesti, dar uite ca rar, mai sunt si exceptii. Au picat 18 alunite deja in doua sedinte de tratament. Mai am doar una, care e mai problematica, dar sunt convins ca va zbura si aia in max o luna doua. Respectati insa exact ce va spune. Dieta e foarte dura o luna dupa ce sunt arse. Si trebuie evitat complet soarele ori sportul :(.

Related Posts with Thumbnails