luni, 19 martie 2012

Si iata tot vie sunt!!!

Va scriu azi 19.03.2012,celor cu frica de arderea alunitelor la nea Chira.
Pana la ora actuala au luat legatura cu mine nu mai putin de 30 persoane care majoritatea au mers acolo,la nea Chira si si-au rezolvat problema insa vad ca numai 2-3 au scris despre experienta lor aici.Pacat ca numai cativa oameni au sentimente pentru cei din jur.
Cu aceasta ocazie am hotarat sa raspund doar aici pe blog celor interesati.
Deci oameni buni ,daca aveti nevoie de informatii va rog sa puneti intrebarile aici, nu pe mess.Nu mai raspund acolo pentru ca nimeni nu isi mai aminteste ca l-am rugat sa scrie aici experienta sa,tot pentru alte persoane ca ei.
Acum pot sa va spun si despre mine ca nu am nici o problema...am fost in fiecare an la mare,am mers la bai,soare si toate cele.Nici o problema.
A fost si o colega la nea Chira.Avea niste negi ca mura ,albi si rosii,fiind speriata si ea si toata familia ei ca daca ii va arde la nea Chira,va muri,asa ca a zis ca mai bine ramane cu ei.A fost si la medic,care i-a spus foarte clar ca 2 dintre ei trebuie operati de urgenta.
Asta(ganditul) a durat cca 6 luni,dupa care" si-a luat inima in dinti" si a plecat la Cluj.Pana acum a ars 17, cei mai multi fiind pe cap.Abia se invatase.
Vreau sa va spun ca se uita sa vada unde ar putea sa mai aiba sa mearga sa arda tot.
Din" speriata de bombe" a devenit "curajoasa nr 1".Nu are nici un fel de problema si chiar a devenit mai increzatoare in frumusetea ei.
Deci oameni buni,ce o folosi nea Chirav asta ce nu o folosi rezultatele sunt ok.
Alta problema pe care doream sa v-o impartasesc este sa nu va luati dupa oricine scrie pe acest site ca are aceeasi solutie pentru arderea negilor sau mai stiu eu.
Atata timp cat traieste nea Chira mergeti la el.
Intradevar ,exista Dorin Chira,fiul lui nea Chira,cel care a postat la comentarii un nr de telefon,dar eu nu am mers la el deocamdata,deci nu pot spune nimic despre asta.Nea Chira mi-a povestit ca are un fiu,Dorin care se ocupa de asta.
Atat deocamdata.Multa sanatate.

5 comentarii:

chrisa spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

Se mai poate lua legătura cu nea Chira? Există vreun nr.de telefon ceva?

Cosmin spunea...

Am avut și eu ocazia, chiar privilegiul pot sa spun sa ajung la dl Dorin Chira, este fiul d lui Toma Chira, mi am rezolvat 14 alunite, riscul este 0,ptr ca nu le înțeapă, nu le smulge și nu le taie, tinctura minune pe care o pune pe aceste semne merge în adâncul rădăcinii și oprește irigarea lor cu sânge , apoi într un timp foarte scurt,se usucă și cad singure, nu este nevoie sa le smulgeti. Vreau sa va menționez ca sunt din Timișoara și as merge ori de câte ori as mai avea nevoie, mergeți cu încredere și o sa scăpați de orice semn urat care îl aveți pe piele.Dupa ce am fost eu la dl Chira, mi am trimis mulți prieteni și cunostiinte. Va scriu nr la care l am contactat eu :

dl Dorin Chira : 0753 868 240 sau
0754 534 264

Multumesc încă o data d le Dorin ptr ca m ați scăpat de acele semne mari și urate pe care le am avut pe corp.
Sa va dea Dumnezeu sănătate și ani mulți înainte sa ajutați cât mai multe persoane!

Respect!

Unknown spunea...

Si eu am fost la d- l Toma cam acum 4-5 ani?, aveam negi pe frunte si gat. E ok.

Related Posts with Thumbnails