sâmbătă, 10 octombrie 2009

Alunite

chrystall
Subiectul mesajului: Re: Alunitele
Scris: 29 Aug 2009, 13:10

Am incercat si eu cu tot felul de lotiuni sa scap de alunite, dar nu a mers cu niciuna. Si am ajuns la un domn in Cluj care mi-a pus o soluti e pe ele si s-au uscat in decurs de o luna si au cazut, ramanand o pata alba in loc. Eu nu am indraznit sa ma duc la laser sau la operatii traditionale. AM vazut la o doamna ce mare incizie i-a facut si cate complicatii dupa aceea, a trebuit sa ia si antibiotice, a costat si mult interventia, plus ca nimeni nu iti garanteaza ca nu vei avea riscuri. Dar la dl acesta m-am dus , ca nu este niciun risc. Am scapat de ele si sunt f bucuroasa, ca unele erau destul de mari. Va las nr dansului si apelati cu incredere:Toma Chira-0264458199

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails